SEO/SEA specialist

Izdelava spletnih strani

Bussines Brand Platforms

Z znanjem in izkušnjami podjetjem pomagamo v poslovanju, komunikaciji in doseganju željenih ciljev ter uspeti v sodobnem svetu.

seo/sea Potosun www.potosun.com

Seo optimizacija spletnih strani

Osnove o iskalnikih

Google Yandex …

S klikom miške je ljudem na voljo svet iskalnikov. Naj si oglejmo nekaj različnih možnosti. Najbolj priljubljen iskalnik je Google, ki ima po podatkih 90-odstotni tržni delež po vsem svetu. To pomeni, da je da je trenutno nedvomno najbolj priljubljen iskalnik. Toda kaj je še na voljo? Kaj pa Bing? To je drugi največji iskalnik v Severni Ameriki. Približno 6 % ljudi v ZDA uporablja Bing kot glavni iskalnik. Prav tako 4 % iskalcev v ZDA uporablja Yahoo . To pomeni, da je vredno raziskati kateri iskalnik uporablja vaša ciljna skupina. V nekaterih regijah so drugi iskalniki bolj prevladujejo. V Rusiji na primer vodi Yandex s 45 % vseh iskalnikov ruskega tržnega deleža. Tudi na Kitajskem je vodilni na trgu Baidu , ki ima 65-odstotni tržni delež. V tej državi je tudi iskalniki, usmerjeni v zasebnost, kot sta Duckduckgo in Startpage . Ti imajo manj kot 1 % tržnega deleža. Kljub temu nekateri ljudje uporabljajo le te zaradi svojih stališč do osebnih podatkov. Zato je dobro vedeti, da obstajajo.

Kako delujejo iskalniki

Iskalniki sledijo povezavam. Povezave povezujejo strani in dokumente med seboj, podobno kot ceste povezujejo vasi in mesta. S sledenjem tem povezavam iskalniki zbirajo podatke, ki jih prikazujejo svojim uporabnikom. Toda kako to počnejo?

Iskalnik, kot je Google, je sestavljen iz:

  1. iskalnikov
  2. indeksov
  3. algoritma

Iskalniki, pajki ali roboti

Brskalnik sledi povezavam na spletu. Pojavi se tudi kot robot, bot ali pajek. Po internetu se giblje 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Brskalnik si lahko predstavljate kot malega, radovednega raziskovalca. Zbira vsebino, kot so besedila, slike, videoposnetki, novice in vse, kar bo zanimivo za prikaz iskalniku. Ko pristane na spletni strani, shrani različico HTML te strani v velikansko zbirko podatkov, imenovano indeks . Ta indeks se posodobi vsakič, ko pajk obide vašo spletno stran in najde novo ali spremenjeno različico.

Odvisno od tega, kako pomembno se Googlu zdi vaše spletno mesto in koliko sprememb naredite na svojem spletišču, bo pregledovalnik obhodil več ali manj pogosteje.

SEO optimizacija

Kako iskalniki najdejo vaše spletno mesto?

Da bi iskalnik izvedel za obstoj vašega spletnega mesta, mora najprej obstajati povezava z drugega spletnega mesta, ki ga že poznajo, na vaše spletno mesto. Sledenje tej povezavi bo vodilo do prve seje brskalnika in prvega shranjevanja vindeks. V starih časih ste lahko svoje spletno mesto predložili iskalniku.

Danes to ni več mogoče. Iskalniki danes sledijo vsem povezavam na spletu.

Vrednost povezav za iskalnike

Zelo pomembno je, da imate osnovno razumevanje o tem, kako Google in večina uporabljajo povezave: uporabljajo številne povezave, ki kažejo na posamezno spletno stran, da določijo, kako pomembna je ta stran. Pri tem se upoštevajo tako notranje povezave (s spletne strani lastnega spletnega mesta) kot tudi zunanje povezave (z drugih spletnih mest), ki lahko pomagajo spletno mesto uvrstiti na visoko mesto.

Nekatere povezave so pomembnejše od drugih: povezave s spletnih mest, ki imajo veliko lastnih povezav, so na splošno pomembnejše kot povezave iz majhnih spletnih mest z malo zunanjih povezav.

Preglednost

Glede na to, kako vzdržujete svoje spletno mesto, je lahko enostavno ali težko Googlu prebrskati vaše spletno mesto. Če je vaša spletna stran dobro pregledna, bo Google lahko vaše spletno mesto brez težav indeksira. Obstaja nekaj načinov, kako lahko brskalniku preprečite dostop do vašega spletnega mesta. Če je spletno mesto ali stran na vašem spletnem mestu blokirana, s tem sporočate Googlovemu iskalniku: “ne pridi sem, ta območje je prepovedano”. V večini teh primerov se ne boste pojavili v rezultatih iskanja.

Obstaja več načinov, kako lahko Googlu preprečite dostop do določenih strani. “e-commerce”

Kaj je SEO

 

Če želimo doseči najboljši rezultat in povečati možnosti, da nas  najdejo moramo izvajati SEO. Dobre prakse SEO bodo učinkovale, da bodo obiskovalci, bodo zadržali in se vračali.

Optimizacija za iskalnike (SEO) je stroka, ki poskuša optimizirati spletna mesta, da bi se ta pojavila na visokem mestu v organskem iskanju rezultatih iskanja. Organski rezultati iskanja pomenijo, da ti rezultati niso sponzorirani. Na spletni strani uvrstitve organskih rezultatov iskanja določi iskalnik algoritem.

Čeprav Googlov algoritem ostaja skrivnost, je desetletje izkušenj na področju SEO je omogočilo precej dobro predstavo o pomembnih dejavnikih.

Po mojem mnenju, lahko dejavnike v Googlovem algoritmu razdelimo v dve kategoriji:

  1. Obstajajo dejavniki ( on page factors ) na strani, ki odločajo o uvrstitvi vašega spletnega mesta.

Ti dejavniki vključujejo tehnična vprašanja (npr. kakovost vaše kode)

in bolj besedilna vprašanja (npr. struktura vašega spletnega mesta in besedila, uporaba besed).

  1. Obstajajo dejavniki off page factors ) zunaj strani . Ti dejavniki vključujejo povezave iz drugih spletnih mest, družabnih medijev in druge tržne dejavnosti zunaj vašega spletnega mesta.

Celostna optimizacija SEO

Kaj je celostna optimizacija SEO?

Vaš glavni cilj mora biti vzpostavitev in vzdrževanje najboljše možne spletne strani.

Uvrstitev v Googlu bo prišla samodejno, če bo vaša spletna stran izjemno visoke kakovosti.

Poslanstvo iskalnikov je indeksirati vse informacije na svetu in poskrbeti, da bodo splošno dostopne.

To mora zagotoviti, da ljudje še naprej uporabljajo Google. To pomeni da bodo morali ljudem prikazati rezultate, ki jih iščejo. Torej, če je vaš spletno mesto najboljše na vašem trgu, ga želi Google uvrstiti visoko v rezultatih.

Za trajno dobro uvrstitev v Googlu je potrebna obsežna strategija SEO ki se osredotoča na vse vidike vašega spletnega mesta in njegovega trženja. Tehnična stran, uporabniška izkušnja (UX), vsebina na vašem spletnem mestu: vse to mora biti vrhunsko. Če želite ohraniti dobro uvrstitev v Googlu, morate razviti tako imenovani  – celostni pristop SEO.

odlična spletna stran je dober SEO

Preprosto naredite odlično spletno stran!

Odlično spletno mesto vključuje vse vidike. Ne uporabljajte nobenih “trikov”. Medtem ko nekateri teh trikov lahko hitro dosežete uvrstitev, običajno ne delujejo dolgoročno. Na dolgi rok in se lahko celo obrnejo proti vam.

Googlovo poslanstvo je zgraditi popoln iskalnik, ki ljudem pomaga najti kar iščejo. Ustvarjanje vašega spletnega mesta in vaše strategije trženja vedno ustreza temu cilju.

Kako razviti celostno strategijo SEO?

Pomembno si je zapomniti, da se morate osredotočiti predvsem na svoje uporabnike in njihovo izkušnjo z vašim spletnim mestom. Seveda si želite, da bi se vaše spletno mesto ujemalo s tem kar išče Googlov algoritem, saj je Googlovo poslanstvo najti najboljši rezultat. Vendar pa se osredotočite na izdelavo odličnega spletnega mesta za vašega uporabnika privede do boljše uvrstitve, saj uporabniku najprej ponudite tisto, kar želi na prvem mestu. Kako lahko to dosežete?

Holistični pristop SEO

Celovit pristop k SEO pomeni, da se osredotočite na vse naslednje vidike:

pravilno raziskovanje ključnih besed

Raziskovanje ključnih besed pomeni, da poiščete besede, ki jih vaše občinstvo uporablja, ko iščejo izdelke ali informacije, ki jih ponujate. Ko veste, katere besede, ki jih vaše občinstvo uporablja, jih lahko vključite v pisanje besedil. To tako bo vaše občinstvo dobesedno našlo tisto, kar išče.

Dobra tehnična optimizacija SEO

Uporabnik ima rad hitro spletno mesto, prav tako pa tudi Google. Z izvajanjem dobre tehnične optimizacije SEO boste poskrbeli, da se bo stran uporabnikom hitreje nalagala, hkrati pa jo bo tudi lažje prebrskal Google. Tudi zaradi pravilne strukture spletnega mesta bo njegova uporaba enostavnejša.

Odlična uporabniška izkušnja

S povečanjem hitrosti spletnega mesta izboljšate uporabniško izkušnjo. Vaše občinstvo ne bo zadovoljno s spletnim mestom, po katerem je težko krmariti ali ki ima zmedeno vsebino. Poskusite pregledati svoje spletno mesto z vidika uporabnika.

Ali se vam zdi tako, kot si želite, da bi se vam zdelo?

Pisanje kakovostne vsebine

S kakovostno vsebino mislimo na vsebino, ki je enostavna za branje, jedrnata in, kar je najpomembneje, uporabna. Vaše občinstvo želi koristno vsebino, ki zagotavlja odgovore na njihova vprašanja.

Strategija družbenih medijev

Obstajajo tudi druge platforme, ki vam lahko pomagajo doseči ljudi. Vložite v družabne medije da bi ustvarili pozornost za svoje spletno mesto in pritegnili pozornost.

Optimizacija za mobilne naprave

Veliko ljudi danes po spletu brska prek mobilnega telefona. Poskrbite, da bo poskrbite, da boste raziskali, kako se vaše spletno mesto prenese v mobilni brskalnik in kaj morate storiti za optimizacijo mobilne uporabniške izkušnje.

Varnost

Zagotavljanje varnega okolja za vas in vaše uporabnike je pomembno za vaše zaupanje. Primeri tega so uporaba zapletenih gesel za vaše račune in uporaba protokola HTTPS .

Dostopnost

Nenazadnje morate poskrbeti, da bo vaše spletno mesto dostopno vsakomur.

Zakaj holistični pristop SEO

Če imate odlično spletno mesto z visokokakovostno vsebino in odličnimi uporabniškimi uporabniško izkušnjo ne bo takoj izboljšalo vaše uvrstitve. Vendar pa bo na dolgi rok zagotovo pozitivno vplivalo na vašo optimizacijo SEO!

Privlačna spletna mesta imajo nižjo stopnjo odboja, ki je stopnja, pri kateri ljudje zapustijo spletno mesto. Ljudje se manj verjetno zadržujejo na spletnem mestu, če čutijo, da jim spletno mesto ne daje tistega, kar iščejo. Če je stran je videti varna in zanesljiva, so na njej jasno prikazane informacije in je po njej mogoče hitro krmariti, je večja možnost, da bodo ljudje ostali na strani in brskali po njej.

Poleg tega imajo privlačne spletne strani veliko več možnosti, da bodo prejele pozornost družbenih medijev . Ko ljudje delijo vaše spletno mesto, bo Google opazil pozornost družbenih medijev, ki jo prejema. To je dobro za vašo SEO.

Prijetne spletne strani bodo povzročile tudi višjo stopnjo konverzije . Konverzija se zgodi vsakič, ko obiskovalec na vašem spletnem mestu opravi želeno dejanje, kot je nakup izdelka. Če je vaše občinstvo všeč in razume vašo spletno stran, bo je možnost, da bodo kupili vaše izdelke ali se vrnili na vaše spletno mesto, veliko večja.

Zdaj poznamo različne vidike celovite strategije SEO.

Toda kako lahko to uresničiti v praksi?

Ne uporabljajte nobenih trikov

Uporaba celostnega pristopa SEO pomeni, da se izogibate kratkoročnim taktikam. Taktike, kot so te, se osredotočajo na poskuse izkoriščanja vrzeli v Googlovi algoritmih in poskušajo doseči, da se spletna mesta uvrstijo višje, kot si zaslužijo.

Nekaj primerov teh trikov je:

  • Zapolnitev s ključnimi besedami

Nekatera spletna mesta poskušajo spremeniti svojo uvrstitev tako, da strani napolnijo z (nepovezanimi) ključnimi besedami ali številkami. Te ključne besede se pogosto pojavijo iz  konteksta, na primer na seznamu ali v skupini. Včasih uporabljajo celo belo besedilo, da bi prikrili dejstvo, da so ključne besede napolnjene.

  • Gradnja povezav

Obstaja bela gradnja povezav, pri kateri gradite angažirane skupnost in promovirate svoje spletno mesto ustreznim ljudem, vendar obstajajo tudi obstajajo tudi črne strategije vzpostavljanja povezav. Nekatera spletna mesta poskušajo uvrstiti z nakupom povezav. To vključuje plačevanje za povezave, pa tudi pošiljanje brezplačnih izdelkov v zameno za povezavo.

  • Izmenjava strani

Zamenjava strani je trik za uvrstitev ene strani in nato, ko je stran dosegla dober položaj v rezultatih iskanja, zamenjava te strani z drugo.

Google je posodobil svoje algoritme, da bi upošteval te trike, npr. S posodobitvami so bile prevarantske spletne strani, ki so uporabljale slabo SEO trike bile močno kaznovane. Zaradi uporabe podobnih taktik ste lahko prepovedani iz Google za daljše časovno obdobje. Kar želimo, da naredite, je, da ustvarite trajnostno strategijo SEO , s katero se ne boste uvrstili le danes, temveč tudi v tudi na dolgi rok. Boljši ko postaja Googlov algoritem, manjša bo učinkovitost teh taktik.

SEO ključne ugotovitve

Ključne ugotovitve

  • Iskalniki uporabljajo brskalnike, ki vaše spletno mesto najdejo tako, da sledijo povezavam. Če najdejo vaše spletno mesto, ga bodo shranili v indeks. Po indeksiranju vašega spletnega mesta lahko iskalniki prikažejo vaše spletno mesto v rezultatih iskanja.
  • SEO je praksa optimizacije spletnih mest, da dosežejo visoko
  • Verjamemo, da je celostna optimizacija SEO najboljši način, da postanete najboljši rezultat, saj se osredotočite na to, da vsak vidik vašega spletnega mesta odličen.
  • Svetujemo vam, da ne izvajate nobenih kratkoročnih trikov, saj na dolgi rok na dolgi rok bodo imeli negativne posledice za vašo uvrstitev. Namesto tega, vam priporočamo, da izvajate trajnostno optimizacijo SEO, pri kateri ohranjate v mislih uporabnika.

e-TRGOVINA

ZDRUŽENA TRGOVINA eitaly, Vrelo & sadje zelenjava

Parmigiano reggiano

Selekcija zorjenih sirev od 40 do 100 mesecev. eItaly trgovina Okusi Italije

Slikopleskarstvo

Uredite dom z nami

POTOSUN PRAVNA PISARNA

Prano svetovanjein varovanje osebnih podatkov

Algoritem iskalnika

Po indeksiranju vašega spletnega mesta lahko iskalniki vaše spletno mesto prikažejo v rezultatih iskanja. Toda kako se odločijo, kaj se uvrsti tja? Iskalniki  imajo iskalniki algoritem, ki to naredi namesto njih. Algoritem upošteva podatke iz indeksa in izračuna, katero spletno mesto bi uporabnik najverjetneje želi ogledati na podlagi njegove poizvedbe.

Zelo težko je odkriti, kaj vse vpliva na algoritem iskalnika, kot je npr. Googlovega. Nihče ne ve natančno, kateri dejavniki odločajo o tem, kako bo Google določa rezultate iskanja. Poleg tega se dejavniki in njihova pomembnost zelo pogosto spreminjajo.